09 grudnia 2015

172. Wazon z kwiatami origami 3d / 3d origami vase with flowers


Kilka dni temu na skrzynkę pocztową otrzymałam nietypowego maila: 
"Bardzo podoba mi się twoje rękodzieło, ale czy mogłabyś wykonać coś nie związanego ze świętami? Chciałabym zobaczyć coś bardzo kolorowego i wiosennego...".

Jako, że zawsze biorę pod uwagę prośby moich czytelników, bo to dla was tworzę, postanowiłam zrobić właśnie taką pracę, którą pragnęła zobaczyć czytelniczka. 


Jest to wazon z kwiatami techniką origami modułowe.


Kurcze, chyba wazony to jest mój konik bo ostatnio sporo ich na blogu. 


Ale tym razem do wazonu wykonałam modułowe kwiaty. 


Co myślicie o takim połączeniu?



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

2 komentarze: