24 stycznia 2016

199. Kalie z origami modułowego / 3d origami callas flowers

Cześć,
Ostatni dzień weekendu, a ja przychodzę do was z moimi nowymi kwiatami, wykonanymi z origami modułowego. Kalie, bo o nich mowa, już dłuższy czas gnieździły się w mojej głowie. Jednak dopiero dzisiaj udało mi się znaleźć trochę czasu i zrobić te wspaniałe kwiaty :)
 


Dla przypomnienia:

"Kalia jest kwiatem doniczkowym pochodzącym z Afryki Południowej i Środkowej. Jej dekoracyjnym elementem są kwiaty otoczone pochwami kwiatowymi o kształcie lejka. Kwiatostany są zwykle białe, jednak występują również w kolorze różowym, bordowym, żółtym i pomarańczowym"


W niedługim czasie postaram się wykonać wazon, dla moich kali :) 


PS. Was też tak zasypało śniegiem?

Przypominam o trwającym CANDY na pierwszy dzień wiosny, jeszcze niezdecydowanych zapraszam TUTAJ :)

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

17 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszły :) Uwielbiam kalie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko śliczne ale zapewne pracochłonne; podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory tylko widziałam łabędzie, koszyczki i pisanki wykonane tą techniką. Ale kalie - zadziwiasz mnie niesamowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne... Cudo po prostu. Ileż to pracy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. misterna robota, podziwiam, piękne są

    OdpowiedzUsuń
  6. Wazon musi powstać koniecznie, bo takie śliczne kwiaty nie mogą po prostu leżeć na stole, trzeba je włożyć do wazonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał! no tego to jeszcze moje oczy nie widziały :D śliczne kwiaty :)
    a tak się zastanawiam - jak kleisz te moduły to już w trakcie składania czy po skończeniu wierzch pokrywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj kleję moduły w trakcie składania danej pracy, chyba że potrzebuję trochę powyginać całość, wtedy pokrywam ją klejem po skończeniu :)

      Usuń
  8. Ale cudne. Takich jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty wyglądają jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentują się pięknie;)

    OdpowiedzUsuń