08 lutego 2015

24. Kurs na jajko wielkanocne karczoch / How to make ribbon easter eggr

Witajcie,
Święta Wielkanocne tuż tuż. Nadszedł czas by zacząć przygotowywać ozdoby na tą okoliczność. Dzisiaj zamieszczam tutorial jak wykonać jajko wielkanocne ze wstążek w stylu karczoch krok po kroku. Zaczynamy:


1. Będą nam potrzebne: styropianowe jajko, wstążki, szpilki oraz nożyczki.


2. Stawiamy jako na wygodnej podstawce, by nam nie "uciekało". Na wierzchu przypinamy szpilkami pasek wstążki.


3.  Z kolejnych przygotowanych pasków wstążki formujemy "trójkąty" i umieszczamy na jajku dokładnie tak samo jak pokazano na zdjęciu.


4. Zmieniamy kolory w kolejnych rzędach.


5. Kolejne czynności wykonujemy tak jak przedstawiono poniżej.




6. Zakańczamy nasze jajko tak, by szpilki były jak najmniej widoczne.



7. Można je przyozdobić całym paskiem wstążki by wyglądało ciekawiej.


Poniżej jajko w innej wersji kolorystycznej. Jak wam się podoba? Zapraszam do komentowania.


P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

4 komentarze:

  1. witam wspanialy kursik ifotkizapraszam na mojego blogahttp://moje-wyroby.blog.pl/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie tez zamierzam zabrachttp://moje-wyroby.blog.pl/http://moje-wyroby.blog.pl/ sie z jajka ozdabiac zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomocny tutorial, zawsze się zastanawiałam jak wykonuje się bombki lub pisanki z wstążek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za szczegółowy i dokładny tutorial. Szkoda, że jest już po Wielkanocy, ale na przyszłe święta na pewno je zrobię :)

    OdpowiedzUsuń