12 lutego 2016

209. Obraz w 3d / 3d origami tiger picture

Hej,
Moja dzisiejsza praca już kiedyś pojawiła się na blogu. Było to jednak bardzo dawno temu. Ale ku mojemu zdziwieniu, zamawiający odnalazł ją w gąszczu opublikowanych zdjęć i poprosił o wykonanie takiej dla siebie. 


Obrazek białego tygrysa na ciemnym tle został zrobiony w całości z origami modułowego. Było to niecodzienne zadanie dla mnie. Zazwyczaj zajmuję się dziełami trójwymiarowymi, a tym razem coś na "płasko".


Obrazek spodobał się nowemu właścicielowi, z czego ogromnie się cieszę. A jaka jest wasza opinia?

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

18 komentarzy:

  1. Przecieram oczy po ujrzeniu tego obrazka. Istne cudo. Dziewczyno masz niepowtarzalny talent. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Kobieto to jest coś pięknego! Nie wiedziałam, że z origami można coś takiego w ogóle zrobić. Już jest na mojej liście :) cudeńko :**** Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow i jeszce raz wow !!! Jestem pod wielkim wrażeniem ! Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę obrazek z origami modułowego. Tygrys jest piękny i robi wielki wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w moim Kawowym Candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki fajny - jeszcze nie widziałam nigdy origami modułowego na płasko :) ja bym jeszcze na spodzie dała jeden albo dwa rządki czarnego, ale sam tygrys jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie było innej możliwości, nie wyobrażam sobie, żeby komuś nie spodobało się takie dzieło :) Piękny, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny,chociaż nie rozumiem co to znaczy "origami modułowe" :))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Origami to nazywane jest modułowym, ze względu na elementy, z których tworzone są prace, nazywamy je modułami, dlatego potocznie origami przestrzenne zwane jest modułowym lub po prostu origami 3d :)

      Usuń
  9. Wow, super! Do tej pory myślałam, że origami modułowe to tylko przestrzenne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek! SUper wyglądają takie obrazki, trochę jakby wyszysty krzyżykami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny obrazek, może kiedyś spróbuje, może się uda :) zwłaszcza że moduły gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, nic dziwnego, że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam co pisać (ODLOT!!!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Na pierwszy rzut oka powiedziałabym, że to koraliki a nie origami. Cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obraz z origami? No po prostu nie wierzę! Cudo! Gratuluję talentu, jestem pod mega wrażeniem :)! Pozdrawiam serdeczie :).

    OdpowiedzUsuń