23 września 2016

302. 3d origami Minion tutorial

Hej,
Na początku chciałabym wam bardzo podziękować za ogromne zainteresowanie moim blogiem w ostatnim czasie oraz liczne komentarza. 

 
Dostałam od was również sporo próśb o udostępnienie schematu na wykonanie pojemnika na długopisy w kształcie minionka. 
Z radością spełniłam wasze życzenie, poniżej tutorial na taki pojemnik.


P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

11 komentarzy:

  1. Misterna robota ! Jestem pod dużym wrażeniem i dzięki za tutka, z wielką przyjemnością obejrzłam proces powstwania pracy. Oczywiście dałam like i subcribnełam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Kursik na pewno dla mnie jednej będzie przydatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurs super, a minionek niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet z takim tutkiem to i tak nie umiałabym zrobić takiego minionka. Super 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jaki fachowy filmik! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota . Dziękuję za kolejny tutorial i inspiracje :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się oglądało. Może kiedyś skorzystam. Dzięki za tutka:) Minionek bomba.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, cóż za zdolne łapki, mam nadzieję, że kiedyś i na takie "konstrukcje" znajdę czas, ale pewnie będzie to gdzieś w okolicach 2050 ;) pozdrowionka :** dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zycze powodzenia odważnym dziewczynom, ktore zechca sprobowac

    OdpowiedzUsuń