13 czerwca 2017

441. Szkatułka w fioletach / 3d origami violet box

Hej, hej,
Kolejny weekend za nami, a już dużymi krokami zbliża się następny. Uwielbiam takie świąteczne przerwy w tygodniu. Zawsze skracają pracę i aż przyjemniej się robi.

Doskonale wiecie, że origami modułowe jest moim ukochanym hobby ale chyba na zawsze przylgnie do mnie oznaczenie, że wszyscy kojarzą moje prace przede wszystkim z kolorowymi szkatułkami. Zrobiłam ich na prawdę sporo, a jeszcze więcej chyba przede mną. 


Nie żebym się skarżyła. Uwielbiam je tworzyć. W planach mam kolejne kształty i wzory ale czasu mało i zapotrzebowanie na obecne nie daje możliwości wypełnienia tych zamierzeń.

Tym razem szkatułka w fioletach. W tle mój wierny przyjaciel Czaruś. Pudełeczko standardowo ozdobione kręciołkiem. 






***********************************************

Hey, hey,
You know perfectly well that modular origami is my beloved hobby. I made a lot of flower boxes. In plans I have more shapes and patterns but little time and need for the present, does not give me the opportunity to fulfill these intentions. This time I make 3d origami box in violet colors. In the background, my faithful friend, Czaruś.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

19 komentarzy:

  1. Wspaniała a jaki cudowny kwiat na wieczku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje szkatułki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna. :-)
    I super psiak. :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te Twoje szkatułki :) A piesek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :)! Podziwianie Twojego talentu chyba nigdy mi się nie znudzi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super forma, super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest. Jakiego słodkiego ochroniarza ma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaruś zachwycony szkatułką, tak samo jak ja.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione kolory, super !

    OdpowiedzUsuń