23 września 2017

477. Filiżanki z origami / 3d origami coffee cup

Hej, hej

U mnie za oknami szaro i ponuro. Ciągle pada deszcz...
No cóż... mamy jesień.

Już mam kilka planów na prace w tym klimacie, ale o tym niebawem.
Na dziś przygotowałam kolejne filiżanki z origami 3d. W znanych i mam nadzieje lubianych kolorach. Poszły już w świat. Zostały tylko zdjęcia.









Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

21 komentarzy:

  1. Obie piękne,podziwiam nieustannie :)
    Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, powiedziałabym nawet, że perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urokliwe. A taką z kwiatkami też by sie dało zrobić? Z czystej ciekawości pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie za oknem to samo.
    A filiżanki jak zawsze piękne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Cudowne są te Twoje Filiżanki, Tą drugą jestem Zauroczona - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne, fajnie dopasowane kolory :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje filiżanki. Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te filiżanki:)aż oczy cieszą gdy za oknem buro i ponuro:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam te Twoje przepiękne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Filiżanki urocze! U mnie też zimno, buro i ponuro. Ale mimo to, pozdrawiam cieplutko, nie dajmy się smutnej jesieni:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, wciąż podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne jak zwykle :) Będą piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wciąż nie mogę się nadziwić ile musisz naskładać się papieru i jakie cudowne rzeczy z tego wychodzą!

    OdpowiedzUsuń