06 grudnia 2017

508. Mikołajki - do kogo powędruje prezent? Wyniki candy!

Cześć mróweczki,

Dzisiaj Mikołajki
Chyba nie znajdę nikogo, komu ten dzień nie kojarzyłby się z prezentami. A skoro o podarunkach mowa, to pragnę przypomnieć, że to właśnie dziś poznamy osobę, która zwyciężyła w mojej zabawie.


Do "Candy - lepimy prz kawie" przystąpiło aż 27 blogowiczów. Każdy pod komentarzem do zabawy otrzymał numerek.
Bardzo dziękuję Wam kochani za tak liczny udział. Do losowania użyłam standardowego generatora liczb losowych. Żeby Was nie trzymać dłużej w niepewności, poniżej numer osoby, która zostanie przeze mnie nagrodzona.


Serdecznie gratuluję zwycięzcy, a pozostałym bardzo dziękuję za wspólną zabawę.

Proszę o adres do wysyłki nagrody na mój email:

mikaglo@interia.pl

Jeśli do 7 dni nie otrzymam adresu, losowanie zostanie powtórzone.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za wspólną zabawę i gratulacje dla Ludeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę, gratuluję zwyciężczyni! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Dziękuję za miłą zabawę, A Zwyciężczyni Gratuluję - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę, Monisiu i gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwycięzcy! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa!!! Jak ja to mogłam wczoraj przegapić??? Naprawdę ja? Ale się cieszę! Marzyłam o tej filiżance! Bardzo, bardzo dziękuję za tak pomyślne dla mnie losowanie i już się nie mogę doczekać! Biegnę wysłać e-maila :) Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie , ze ktoś dostanie taką fajną filiżankę **

    OdpowiedzUsuń