10 stycznia 2018

525. Filiżanka z origami w fioletach / 3d origami violet coffee cup

Witajcie mróweczki,

Nowy rok zagościł na dobre. Jakieś plany i postanowienia narodziły się w waszych głowach?
Ja staram się raczej takowych nie robić. Rzadko ich dotrzymuję wiec wolę cieszyć się z osiągniętych nawet małych sukcesów niż stawiać sobie wysoko poprzeczkę a później smucić się rezultatem.


Mimo to od momentu gdy origami stało się moją pełnowymiarową pasją tworzę sobie miesięczną listę. Na jej czele umieszczam prace, które muszę wykonać, niżej zaś te, które chciałabym zrobić jeśli czas pozwoli. Takie krótkoterminowe postanowienia w sferze rękodzieła sprawdzają mi się najlepiej.
A wy macie jakieś sekretne i skuteczne metody na dotrzymanie zaplanowanych celów? Z chęcią je poznam a i może nawet wypróbuję.

Zgodnie z dzisiejszym tematem w mojej pracowni powstała kolejna filiżanka. Tym razem z pomocą obdarowywanej stworzona została nowa kolorystyka. Myślę, że takie połączenie jest całkiem fajne. Co wy na to?





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

15 komentarzy:

  1. Piękna kształt i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko! Przepiękna Filiżaneczka, Cudowne kolory - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze. bardzo ładna :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna filiżaneczka! Cudna jest ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe sate Twoje filizanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wyszło cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna piękna! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna wystrzałowa filiżanka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te filiżaneczki.
    Ja planów żadnych nie robię, bo zazwyczaj nie udawało mi się ich dotrzymać:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, this is so stunning!! I love the design and the pretty colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna w moich ulubionych kolorach :) Ja nie robię żadnych planów czy list na Nowy Rok, zawsze wybieram prace które mi się podobają, aby mi się miło je robiło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękną filiżanka !!

    OdpowiedzUsuń