19 czerwca 2018

579. Kwiat w doniczce z origami / 3d origami flower

Cześć,

Bardzo mnie to cieszy, że choć kilkoro z Was ma zamiar zrobić wazę lotos z ostatniego wpisu. Trzymam za Was kciuki 😊


A dzisiaj mały upominek na imieniny. Kwiat w doniczce 😀
Ale nie taki zwyczajny, bo wykonany z papieru. Tworząc tą pracę wzorowałam się na schemacie udostępnionym przez bardzo utalentowaną koleżankę po fachu Monikę Jemiołek. 
Oczywiście musiałam nieco pozmieniać, gdyż nie lubię gdy moje dzieła z origami są niemalże identyczne z pozostałymi. Lubię gdy mają choćby akcent mojej, własnej twórczości 😉 Jak Wam się podoba?





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

27 komentarzy:

  1. Prześliczny kwiat . Moniko widzę że i u Ciebie znalazła się maleńka biedroneczka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszek jest zachwycający! To jedna z najciekawszych prac w technice origami (do tej pory numerem jeden były dla mnie choinki).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszek w doniczce jest rewelacyjny! Oj, już sobie go chyba upatrzyłam na następne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko! Przepiękny Kwiatuszek i Śliczne kolory dobrałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! This is absolutely stunning!! I love the design and colors!! It's amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wygląda ten kwiatuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny, bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest :) w doniczce długo postoi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten kwiat.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny kwiatek, upał mu nie straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie piękny kwiat w donicy stworzyłaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. One są piękne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ale kolorki! Cudna praca i jak fajnie sfotografowana! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny :) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatek jak malowany. Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna praca!!! Taka kolorowa i pełna energii:)

    OdpowiedzUsuń