27 sierpnia 2018

602. Święto Papieru - Duszniki Zdrój 2018

Działo się! Ale o tym za chwilkę...

Hej kochani 😋

Końcem lipca zostałam zaproszona do miejscowości Duszniki Zdrój na coroczne święto papieru. Oczywiście festiwal jak najbardziej połączony z moim zamiłowaniem, więc bez wahania się zgodziłam. Organizatorzy zapewnili nam wszelkie udogodnienia, jako że mój rodzaj rękodzieła jest im bardzo bliski.


Święto papieru trwało dwa dni - sobota i niedziela. Wówczas na placu wokół zabytkowego muzeum papieru rozstawiło się wiele kramów z cudownymi różnościami. Niestety, a może na szczęście stoisk z pracami papierniczymi było niewiele, więc moje własne zeszły jak świeże bułeczki 😜

Poniżej, serdecznie zapraszam Was do obejrzenia foto relacji z tego eventu.

































Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

13 komentarzy:

  1. Super relacje,twoje prace zeszły bo sa piękne i nietypowe takie inne,kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałości na jarmarku :) Twoje stoisko jest przepieknie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie jarmarki:) Fajna fotorelacja.
    Dopiero teraz zobaczyłam jak duża jest Twoja waza-lotos. Ileż ona wymaga pracy! Piękna.
    Twoje stoisko zachwyca:)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam chyba 4 lata temu i obkupiłam się w papiery Magicznej Kartki/ mieli swoje stoisko / i kilka artystycznych drobiazgów .Mnóstwo różnorodnych i pięknych prac miałaś u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiała być wspaniała impreza, tyle cudowności w jednym miejscu! Twoje stoisko prezentowało się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne to Twoje stanowisko. Cudowne prace! I super impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle cudów w jednym miejscu :) Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko! Wspaniała Impreza było na co Popatrzeć , Twoje stoisko Było Piękne, Prace Śliczne to i szybko sprzedałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. What a stunning selection!! Everything looks so amazing!! It looks like a great event!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymarzony kiermasz :), idealny dla Ciebie nie dziwię się, że Twoje origami schodziło jak ciepłe bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ileż rękodzielniczych cudowności, wooow! Twoje stoisko jakie kolorowe :)
    bardzo chętnie zajrzałabym też na to drewniane, ostatnio mam szał na miski drewniane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna relacja:) Twoje prace zachwycające:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy tworzysz, to nie ma się co dziwić, że się szybko rozeszły :)

    OdpowiedzUsuń