10 grudnia 2018

643. Brelok - Kotek z modeliny / Polymer clay kitty keychain

Pamiętacie moje niedawne "wypociny" z modeliny?
Idąc za ciosem oraz niewykorzystanymi resztkami tego produktu postanowiłam zrobić sobie brelok.


Modelina jest wdzięcznym materiałem, który po upieczeniu staje się bardzo trwały. Idealnie nadaje się więc na różnego rodzaju wyroby.
Do kociego breloczka dołączyłam kilka koralików i proszę. Ozdoba do torebki, portfela czy kluczy gotowa. Jak wam się podoba?





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

14 komentarzy:

  1. Moniko! Piękny i taki słodki Breloczek - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawny i na pewno poręczny. A czemu zielony?

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że uroczy ten kotełek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniusi, a zielony bo z Marsa :p
    Podoba mi się też bardzo wcześniejszy wazonik origami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodki ten breloczek. Pozdrawiam,;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki koci breloczek :) Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny :) Ostatni raz modeliną bawiłam się jako dziecko, czyli daaawno temu :) Pięknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń