16 maja 2019

667. Filiżanka z origami / 3d origami cup

Hej, hej

Po raz kolejny pozostawiłam bloga bez mojej obecności na kilka tygodni. Oj ciężko w tym roku z czasem na wykonanie nowych prac. Jak tylko uda mi się znaleźć wolną chwilę to do Was jak najszybciej wracam z moimi wytworami 😏


Filiżanki z origami 3d według mojego wykonania są Wam bardzo dobrze znane. Tym razem trochę postanowiłam je udoskonalić. Tzw. wersja 2.0 😂😂😂




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

6 komentarzy:

  1. Cudna filiżaneczka :) I zastanawiam się jak można udoskonalić coś doskonałego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kształt miewają bardzo ładne i cenne stare filiżanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super filiżanka, myślę że tu już nic nie można udoskonalić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca i bardzo gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Wykonanie wręcz perfekcyjne, a do tego piękna kolorystyka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze cudowna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń