02 sierpnia 2019

676. Żółta filiżanka z origami / 3d origami yellow cup

Hej kochani 😊

Ja dawno mnie tutaj nie było...
Sezon wakacyjny zdecydowanie nie sprzyja prowadzeniu bloga i dodawaniu postów 😕

Na szczęście udało mi się coś zrobić na szybko i dzielę się z Wami moimi "wypocinami" 😅

Tak, wiem... Kolejna filiżanka... Chyba zanudzę Was takimi pracami, ale na pocieszenie dodam, że wersji w żółtej kolorystyce jeszcze nie było 😊






Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

5 komentarzy:

  1. Piękna, słoneczna filiżanka! Jeszcze dobra kawa do tego i już będzie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z góry wygląda prawie jak moje słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskniłam za Twoimi pracami :) Filiżaneczka w żółtym kolorze cudnie się prezentuje :) Jest taka słoneczna i radosna :)

    OdpowiedzUsuń