12 maja 2020

732. Czołg z origami / 3d origami tank

Hej, hej kochani

Wkraczam w maj z dużym rozmachem :)
I to dosłownie :D
Przed Wami praca, do której stworzenia zabierałam się już dłuższy czas ale jak zwykle coś zawsze stawało na drodze. Na szczęście przemiła Pani Agnieszka zmobilizowała mnie do działania. Na jej prośbę powstał czołg z origami. 


Przyznam szczerze, że podjęcie wykonania takiego czołgu było nie lada wyzwaniem. Jednak efekt końcowy okazał się dla mnie niezwykle zadowalający, że z pewnością w niedługiej przyszłości pojawią się kolejne wersje.






Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

5 komentarzy:

  1. Myślę, że już nic nie będzie dla Ciebie zbyt wielkim wyzwaniem...
    mebelki dla lalek... model mikroskopu... lokomotywa... Boeing 727...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Czołg jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity! Jesteś mistrzem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra czołg!!Pomysł i wykonaniem świetne 😀

    OdpowiedzUsuń