26 lutego 2023

893. jak zrobić skrzydła anioła z wełny czesankowej / Worsted wool Angel's wings tutorial

Kochani, wiele z was pytało mnie o skrzydła z wełny czesankowej. 

Oto jest 👍 krótki film, w którym pokazuję Wam jak ja wykonuje skrzydła z wełny dla swoich aniołów. 

Jest to praktyczny samouczek, dzięki któremu wiele początkujących makramowiczek zobaczy, że praca z wełną to tak na prawdę sama przyjemność 😁 

Skrzydła wykonałam na drucie florystycznym. 

Myślę, że jest on dość łatwo dostępny, a na dodatek można go formować w dowolny kształt, dzięki czemu skrzydła mogą wyglądać unikalnie i niepowtarzalnie.

Skrzydła stworzyłam dla swojego aniołka ze sznurka, który ma złożone ręce do modlitwy i różaniec.

Zapraszam do korzystania ❤ i subskrypcji mojego kanału, po więcej pomocnych tutoriali 👍

P.S. Jeśli spodobał się Wam mój modlący anioł ze sznurka dajcie znać w komentarzu, jak tylko opanuje wełnę wiskozową na włosy (by film nie trwał 5 godzin 😂) to pokażę, Wam jak takiego zrobić 🥰



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz