11 kwietnia 2015

56. Hello Kitty z origami instrukcja / 3d origami Hello Kitty diagram

Cześć,
Za oknami już wiosennie. Nareszcie zrobiło się ciepło. Wybaczcie moją długą nieobecność, ale brak wolnego czasu nie pozwalał mi na publikowanie nowych postów. Postaram się jednak wam to szybko wynagrodzić. Wielu z was prosiło mnie o kolejne diagramy, więc poniżej zamieszczam najnowszy z Hello Kitty:


Po wykonaniu postaci z modułów wystarczy wyciąć z papieru dwa kółeczka w czarnym kolorze na oczy i jedno w żółtym na nos. Uszy i łapki wykonane z białego papieru a czerwona kokardka ze wstążki. Wszystkie elementy są przymocowane klejem.

P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

Obserwujcie mojego bloga. W najbliższym czasie pojawi się ciekawa niespodzianka. Zapraszam.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

1 komentarz: