17 kwietnia 2015

59. Miś elegancik z origami / 3d origami little ellegant bear

Piątkowy wieczór sprzyja mojej wenie twórczej, więc dodaje kolejny wpis :) Postanowiła rozpocząć nową serię w mojej kolekcji wyrobów z origami - miniaturki. Dotyczyć ona będzie w dużej mierze papierowych figurek w zmniejszonych wielkościach. Tym razem na pierwszy ogień idzie moje ostatnie dzieło - miś elegancik. Jego wymiary to 10 cm x 4 cm. Wykonany z modułów 1/32. Może być?


Doskonale zdaję sobie sprawę, że moje miniaturki powinny być dużo mniejsze, ale ja rzadko tworze prace z małych modułów. Trudniej się je składa. Dlatego liczę na waszą wyrozumiałość :)


**************************************

Hello, today I would like to share with you my latest work - little teddy bear. It's very small 10 cm x 4 cm. I made it with 1/32 modules. Do you like it?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz