07 października 2015

126. Kłosy krok po kroku / 3d origami spikes tutorial

Witajcie,

Otrzymałam od was wiele wiadomości z prośbą o instrukcje na wykonanie kłosów, które nie tak dawno wypełniały mój różowy wazon


Spełniając wasze prośby, poniżej zamieszczam diagram.


Kłosy są bardzo proste w wykonaniu, więc nie powinniście mieć żadnych problemów. Tak jak na załączonym diagramie, kłosy mogą składać się z dowolnej liczby elementów, w zależności jaką chcecie ich wielkość. 

Ważna uwaga przy składaniu górnej części, by jedna z kieszonek naszego modułu zachodziła na następny, a druga była luźna, dzięki temu powstanie charakterystyczny "grzebyczek".


Zachęcam do samodzielnego tworzenia.

P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

1 komentarz: