27 października 2015

132. Smocze łodzie z origami nowa wersja / 3d origami dragon boats new version

Cześć,
Pamiętacie mój post dotyczący smoczej łodzi z origami 3d? To był tylko prototyp. Nareszcie udało mi się wykonać upragnione dzieło tak jak należy.

 
Pokazałam je znajomym i od razu otrzymałam kilka zamówień, dlatego ostatnie kilka dni minęło mi na wytężonej pracy.
W samym fakcie zamówienie nie byłoby nic dziwnego po za czasem. Na wykonanie kilkunastu takich łódek miałam zaledwie tydzień. Dlatego z łatwością możecie sobie wyobrazić, że to wcale nie takie łatwe zadanie, tym bardziej, że do dyspozycji pozostawały mi jedynie popołudnia oraz weekend. 


Postanowiłam jednak podjąć wyzwanie i po ciężkiej pracy mogę z uśmiechem na twarzy pokazać wam jej rezultat.

Niestety na zdjęciach udało mi sie uchwycić jedynie 3 łódki, pozostała część rozeszła się jak świeże bułeczki.

Smocze łódki są na tyle głębokie by pomieścić różne drobiazgi lub słodycze jak na fotografii.


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

1 komentarz: