15 listopada 2015

150. Czarodziejka z Księżyca origami 3d / Sailor Moon 3d origami

Cześć,

Moją ulubioną bajką w dzieciństwie jak łatwo się domyślić po tytule był Czarodziejka z Księżyca. Nie wyobrażałam sobie dnia bez obejrzenia odcinka o przygodach tej dzielnej wojowniczki i jej przyjaciółek. 


Jako, że do tej pory mam sentyment do tej animacji i w mojej kolekcji origami modułowego nie mogło zabraknąć kopii głównej bohaterki tego serialu.


Jak wam się podoba taka wersja księżycowej czarodziejki?

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

3 komentarze:

  1. Bombowa czarodziejka ,bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki gadżet z pewnością będzie doskonałym upominkiem dla każdego fana anime. Jeżeli chodzi o podobne przedmioty, to nie dawno znalazłam na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej bardzo stylowy kubek 3d z nadrukiem przedstawiającym Lunę - jedną z moich ulubionych postaci z uniwersum Sailor Moon :). Od lat kolekcjonuję wszystko co jest związane z tą japońską animacją.

    OdpowiedzUsuń