25 czerwca 2016

275. Obrazek z kotkiem z origami / 3d origami cat picture

Pamiętacie zdolną dziewczynkę Natalkę, która od pewnego czasu wciągnęła się w świat origami modułowego? Dla tych, którzy zapomnieli, oto linki do poprzednich prac z jej udziałem: KOT SOWA.

Natalce spodobały się moje obrazy z origami modułowego, które w ostatnim czasie udało mi się wykonać. Poprosiła mnie o pomoc w zrobieniu białego kotka na czarnym tle. Taki obrazek chciała powiesić u siebie w pokoju.


Wspólnie stworzyliśmy takie oto cudeńko. Natalka jest zachwycona, a ja jestem bardzo dumna. Jej zdolności rosną w super szybkim tempie. A teraz gdy już zaczyna wakacje, z pewnością będzie miała coraz więcej czasu na praktykę :)

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację

18 komentarzy:

  1. Nic tak nie cieszy jak młodsze pokolenie łapie naszego bakcyla. Gratuluję Ci tak zdolnej uczennicy. Obrazek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) Natalka jest bardzo zdolna :)

      Usuń
  2. Ciągle mnie czymś zaskakujesz. Jesteś wspaniałą nauczycielką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć praca z dziećmi nigdy nie była moją mocna stroną, to jednak tutaj odnajduje się świetnie :)

      Usuń
  3. Obrazek cudowny, a Natalce należą się brawa! Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. I nasza mała artystka się rozkręciła. Bardzo ładny obrazek i Natalka ma śliczną dekoracje do pokoju. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Natalka chłonie wiedzę w szybkim tempie :)

      Usuń
  5. Piękny kotek, trochę przypomina mi Kota Filemona.
    Bardzo pocieszny!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kotek :) A Natalka to bardzo zdolna Osóbka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy! Dla wielbicieli kotów idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite wrażenie robi taki obraz :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie brawa dla Natalki i jej nauczycielki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyszło Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie masz konkurencję :) Super kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kotek, zdolna uczennica, więc i nauczycielka musi być genialna! podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń