18 grudnia 2016

345. Filiżankowy prezent / 3d origami tea cup gift

No kochani, czujecie już powoli magię 🎄 świąt?

Ja zaczynam 😊

Wykonuję co raz więcej prac, które mają być prezentami 🎁 dla ukochanych osób. Może właśnie dlatego już wkręcam się w ten magiczny czas.


Dzisiejsza praca to filiżanka 🍵 z origami modułowego.
Została wybrana na prezent dla pewnej zapracowanej gospodyni domowej, na dodatek, miłośniczki wszelkiego rodzaju herbat. Z tego co wiem, do tego upominku zostanie dołączony również zestaw herbat o smakach z całego świata. Brzmi całkiem fajnie, co?

Mam nadzieję, że obdarowana będzie zadowolona z niespodzianek.






Pozdrawiam was cieplutko, bo na zewnątrz mroźno 🌨 Życzę miłej niedzieli.
Odwiedzajcie mnie i zostawiajcie komentarze, a na pewno się odwdzięczę 😘

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

15 komentarzy:

  1. Na pewno będzie zadowolona!!!!Super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna filiżanka, choć ja bym inne kolorki wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenie było na takie połączenie kolorystyczne, więc takie zostało wykonane :) Każdy ma swój gust :)

      Usuń
    2. W zupełności masz rację, a ja broń Boże tego nie krytykuję. Po prostu ja lubię żywsze kolory. :)

      Usuń
  3. Piękna filiżanka i świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy, kto dostanie prezent stworzony przez Ciebie, musi być zachwycony :D Filiżanka super - aż chce się do niej nalać gorącej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super filiżanka!!! Ktoś miał świetny pomysł na prezent :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER :)
    Zdrowych i wesołych Świąt dla Ciebie i rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pracochłonna praca , taki prezent jest wyjątkowy ponieważ oddaje część osoby dla drugiej jako niezwykły dar ..... pięknie

    OdpowiedzUsuń