19 grudnia 2016

346. Zabawa Podaj Dalej

Hej, hej,

Jakiś czas temu, dokładnie we wrześniu otrzymałam od blogowej koleżanki prezent w zabawie Podaj Dalej


Zgodnie z zasadami ogłosiłam ją również u siebie. Zgłosiły się dwie, cudowne osoby, które wyraziły chęć otrzymania ode mnie prezentów. 
Zabawa głosi, że na wysłanie podarunków mamy rok, ale ja postanowiłam nie czekać i wykorzystać tą świąteczna atmosferę by obdarować twórcze blogowiczki.

Zobaczcie co dla nich przygotowałam:

Do Marzenki z bloga Świat Cieni powędrowały:


Do Madzi z bloga Mój świat haftu i rękodzieła powędrowały: 


Paczki powinny do was dotrzeć dziewczyny, jeszcze przed świętami, taką bynajmniej mam nadzieję. Różnie to bywa z naszą Pocztą Polską :/
Dajcie znać jak otrzymacie prezenty 😏

Bardzo wam dziękuje za udział 😊
Pozdrawiam 

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

11 komentarzy:

  1. Super paczuszki przygotowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko jeszcze nie widziałam na żywo,a już się cieszę. Widzę,że Madzia też lubi kotki. I zrobiłaś mi ogromną niespodziankę świąteczną. Bardzo,bardzo dziękuję 😊 i pozdrawiam serdecznie 😊. Jak tylko paczka dojdzie oczywiście dam znać. ☺ 😊 ☺ 😊 ☺ 😊 ☺ 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podarki przypadły do gustu :)

      Usuń
  3. Moniczko do mnie też paczka jeszcze nie dotarła, ale dam znać, ale już się cieszę na sam widok tego co dla mnie przygotowałaś - piękna paczuszka! Już bardzo dziękuję i pozdrawiam najgoręcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty, ale kot najfajniejszy. Mam bzika na punkcie tych pięknych, fascynujących zwierząt. Ma wesołe i psotne spojrzenie jak moje kociczki: Tasia i Ronja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prezenty!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniczko dziękuję, paczuszka dotarła wczoraj! moje dziecię kota już przygarnęło:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń