17 sierpnia 2017

466. Pichu z origami / 3d origami Pichu

Cześć kochani,

Ja nadal się urlopuję 😀
Pogoda jest iście wymarzona, choć ostatnie dni były rekordowe pod względem upałów, trochę ochłody przyniósł weekend, a teraz znowu gorąco 😋 ale jak się ma wolne to nie ma co narzekać 😁

Oczywiści chcąc wykorzystać czas na maxa staram się uporządkować wszystkie zaległe sprawy, a co za tym idzie moja obietnica poświęcenia więcej wolnych chwil na origami niestety na razie się nie sprawdza. Udało mi się jednak wykonać kilka prac z papieru. Dziś pierwsza z nich - Pichu.


Mimo, iż moda na Pokemony jakoś się ulotniła rok temu, to jednak jednej z miłośniczek wcale to nie przeszkadza by nie posiadać w swojej kolekcji papierowego modelu tego słynnego Pokemona. A raczej jego pierwszej formy, bo jak dobrze pamiętam słynny Pikachu był pośrodku swojego okresu przeistaczania się 😊

Model na szczęście przypadł do gustu, a co wy myślicie?





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

26 komentarzy:

  1. Zawsze lubiłam tą postać. :D Fajnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny jegomość (aczkolwiek w temacie pokemonów jestem totalnie zielona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Przecudny jest ten Elegancik, ładnie się prezentuje i z przodu i z tyłu - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo przypadł do gustu. Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love Pokemons! Your creation is adorable, Mikaglo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Pokemonek i jak zwykle idealnie wykonany! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny :) zawsze lubiłam postać pikachu, także tego... pika! pika!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziak z niego, bardzo fajnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pikaczu jest świetny, jak na niego spojrzałam od razu buzia mi się uśmiechnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczny. No po prostu cudeńko. Ale masz zdolne ręce. Ciekawe czy silnik odrzutowy dałoby się tą techniką zrobić ;)). Miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy pokemon. Twój papierowy podoba mi się bardziej niż oryginał.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem zwolenniczką tych bajek i opowieści, ale Twoimi pracami wciąż się zachwycam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudowny! :D wygląda uroczo, trochę jakby... piorun go trzepnął :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mistrzyni w swoim fachu,tyle mogę rzec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastrzelił mnie!W samo serce mi strzelił:)Ach,jak go nie pokochać za te uszy i ogonek:)Jest SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Napracowałaś się przy Nim, ale wygląda super :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki śliczny! Uwielbiam Pikachu, nie mogę się na niego napatrzeć, wspaniale Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem to najlepsza z Twoich prac. <3 Pikachu wygląda słodko i o wiele korzystniej niż w oryginale. :D Niby moda minęła, a mój chłopak właśnie niedawno zaczął to grać... Oby szybko się znudził :P
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń