31 sierpnia 2017

471. Sowy z origami 3d / 3d origami owls

Witajcie kochani 😄
Kolejny rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Dzieciakom się jeszcze upiekło, bo rozpoczęcie w większości szkół, jak nie we wszystkich, zostało przesunięte na poniedziałek, zatem wakacje przedłużone o te kilka dni.
Ja w swoim najbliższym otoczeniu nie mam żadnych uczniów, ale to nie przeszkodziło mi wykonać szkolnych upominków dla znajomych.


I tak oto powstały sówki z origami
Z pewnością dobrze wam znane i mam nadzieje, że lubiane. Jak to mówią SOWA - MĄDRA GŁOWA. Dlatego takie prace z origami 3d wydawały mi się najbardziej odpowiednie dla chłonących wiedzę. Powstało ich ponad 30 sztuk. Niestety nie udało mi się ich wszystkich uwiecznić na fotografiach, załapały się jedynie te trzy.

A wy jak się mentalnie przygotowujecie na powrót do szkoły? A może macie jakiś sposób by umilić ten czas swoim najbliższym. Czekam na wasze propozycje. Buziaki 😘



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

32 komentarze:

  1. Bardzo urocze te sówki :)
    Ja na szczęście szkołę mam za sobą, ale ostatnio męczą mnie sny prosto ze szkolnej ławki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Idealnie wpisują się w klimat rozpoczęcia roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówki są śliczne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko! Przepiękne Sówki, Ta fioletowa najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowy prześliczne! Nie mogę się napatrzeć:)) Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze sówki. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow, one są przesłodkie <3 w sam raz na motywację, na nowy rok szkolny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalenie pomysłowe!! Na pewno sprawiły sporo radości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorowe sowy-mądre głowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł!Taka sówka na szkolny upominek-rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są te sówki :).

    Kurcze ale 30 sztuk, to pełno roboty co Cię pewnie cieszyło ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniczko, sówki są przeurocze, na pewno umilą powrót do szkoły.
    Z racji swojej pracy mentalnie cały czas tkwię w szkole.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocze te sówki! <3 Moja siostra zrobiła kiedyś podobną. Słodkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam wszystkie Twoje prace,są magiczne :)Sóweczki cudne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te sówki Moniczko, na pewno sprawiły dzieciakom mnóstwo radości. W moim otoczeniu nie ma nikogo kto zaczynałby rok szkolny ale wnusia była pierwszy dzień w przedszkolu - to też wydarzenie :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sówki, cudne, z taką to nawet nowy rok szkolny nie straszny :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  17. Superowe sowy mądre głowy :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne sówki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kapitalne sówki! z pewnością umilą powrót do szkolnych obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sowy, w każdej postaci :)Te także bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziaki-pierzaki :) Fajowe są :)

    OdpowiedzUsuń