27 października 2017

490. Hrabia Dracula z origami / 3d origami Dracula

Hej,

Bardzo dziękuje Wam za liczne odwiedziny i komentarze 😘 Cieszę się, że jesteście i wspieracie moją twórczość. 

Kilka dni temu otrzymałam dość nietypową prośbę o wykonanie pracy z origami 3d. Miała ona być dla jednego z chłopców uczęszczających do szkoły podstawowej. Jego mama poprosiła mnie o wykonanie ciekawej, nietypowej oraz związanej z halloween postaci z papieru. Szczerze mówiąc długo myślałam i zastanawiałam się co zrobić. Na szczęście z pomocą przyszedł mój mąż. Rzucił hasło: "a może hrabia Dracula?". Pomysł był wręczy idealny. Postać historyczna i świetnie pasowała do okazji. Na dodatek nie zbyt cukierkowa, bo to dla chłopca. 
Wszystko było idealne, poza faktem jak takiego hrabię wykonać? Ile to się nagłowiłam, natrudziłam.... ale wreszcie się udało. Metodą prób i błędów, oraz kilkugodzinnego wertowania w internecie powstało następujące dzieło:


Muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona i dumna. Z przodu wystające kły, nawiązujące do faktu, że hrabia Dracula był wampirem. Oraz czarna peleryna, tym razem wykonana z filcu.
Mama oraz sam zainteresowany chłopiec byli bardzo zadowoleni z końcowego efektu, co dla mnie jest największym podziękowaniem. A wy co myślicie, podoba Wam się hrabia Dracula w wersji z origami 3d?





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

19 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny ten hrabia!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszedł Ci ten hrabia :) Ależ zdolniacha z Ciebie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Chyba nie ma rzeczy której byś nie zrobiła, Drakula jest Uroczy - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wymyśliłaś z czerwonym punkcikami w oczach i kłami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem uroczy dżentelmen z tego Draculi:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your beautiful dracula, Mikaglo! Stunning creation! You are a great artist, my friend. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  7. Monia jesteś niesamowita. Drakula jak żywy :) fantastyczny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny Dracula :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To najbardziej uroczy Drakula, jakiego widziałam!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten hrabia :) Słodki wampirek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalna i bardzo ładna praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Masz zdolności!

    OdpowiedzUsuń