30 października 2017

491. Szkatułka w fioletach z origami / 3d origami violet box

Witajcie kochani 😊

Powoli kończy się październik. Co raz bliżej zima. A za oknami wietrznie, mokro i deszczowo. Brrr... mam nadzieję, że pogoda choć na trochę się poprawi, bo nie lubię takiej aury... 😒


A tak na poprawę humoru mam dla Was szkatułkę.
W znanych i z tego co wiem, lubianych przez Was kolorach. Mam nadzieję, że taka wersja z zapisanym papierem też przypadnie Wam do gustu. Buziaki 😘






Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

31 komentarzy:

  1. Prześliczna :) Lubię zapisany papier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Zwłaszcza urzekł mnie kwiatek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Śliczna szkatułka, Kwiatek Przeuroczy - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna szkatułka. Miło w tej przechowywać drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szkatułka, a skoro papier zapisany, to dodatkowo i poczytać można ☺. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa. Zapisany papier dodaje pewnego smaczku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kolory nie moje, ale bardzo przyciągające na pewno szkatułka znalazła by u mnie ciepły kąt ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku!! Ta szkatułka jest cudowna!:* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dobrałaś kolory do tej szpatułki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna szkatułka! jak by Ci zalegała zbędnie to ja ją chętnie przygarnę! jest cudowna! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka szkatułka poprawia humor w ten szary i zimny dzień.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  12. I LLLLLove your beautiful origami box, Mikaglo! It is sooooo pretty! Lovely colours! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! I ten zapisany papier fajnie się w tym wszystkim komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory cudowne, szkatułka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkatułka robi wrażenie. Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super jest! Te kolory jakie świetne! Bardzo urocze to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna,kolorowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i pomysłowa z tym zapisanym papierem:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są te Twoje szkatułki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka ładna. :) Szczególnie wieczko pięknie ozdobione!

    OdpowiedzUsuń