06 listopada 2017

494. Szkatułka z origami 3d/ 3d origami flower box

Hej 😍

Dziś odpoczywamy od świątecznych dekoracji. 

Za to w ich miejsce pojawiła się dobrze znana papierowa szkatułka.


Uwielbiam je tworzyć. Mimo, iż wykonałam ich do tej pory całkiem sporo, to staram się by każda kolejna wyglądała jak najpiękniej. Szkatułki z origami 3d, nie tylko ładnie się prezentują, są bardzo praktyczne. A różnorodne połączenia kolorystyczne pozwalają stworzyć prawdziwe cudo 😊







Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

28 komentarzy:

  1. Prześliczna szkatułka, cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Fascynuje mnie to coś na wieczku. Jest hipnotyzujące...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kolorowa szkatułka! Pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta Twoja szkatułka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Wszystkie Twoje prace są przepiękne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Te szkatułki mająwiele uroku. Zastanawiałm się, czy da się tą techniką zrobić prostopadłościenną szkatułkę... Ot, czysta ciekawość

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szkatułka. Taka energetyczna za sprawą intensywnych kolorów. Kręciołek na wieczku cudny. Też kiedyś tego próbowałam ale odeszłam na rzecz kartek a ostatnio xxx i szydełka. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za wszystkie odwiedziny na moim blogu i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty też masz zdolne łapki :). Cudowna szkatułka. Piękne żywe kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje szkatułeczki są prześliczne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest. Ma piękny kwiatek na wieczku :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna, super kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. woooow ale tutaj widać prezycję!!! podziwiam i nie mogę wyjść z zachwytu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkatułki w Twoim wykonaniu są rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna, śliczne kolorki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna :) Jakie urocze dziewczęce kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pracochłonne, ale za to super efekt...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydawało mi się że pisałam już komentarz - szkatułka jest przepiękna i taką mieć to marzenie! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie niewyobrażalne są Twoje prace. Podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, myślałam, że się już nie zmotywuję do origami 3D, ale szkatułka jest super. Podasz jakiegoś linka do tutorialu?
    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie kolorów, szkatułeczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci, że twoje prace robią wrażenie. Dla mnie to zupełnie niezrozumiały temat, w życiu nie miałabym takiej cierpliwości, żeby to tworzyć ...całe szczęście każdy z nas jest inny - Ty origami, ja decoupage , shabby chic, vintage i mix media :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna:)zastanawiam się skąd czerpiesz pomysły :) Twoje prace są niepowtarzalne:)Zauroczyłam się :)

    OdpowiedzUsuń