08 listopada 2017

495. Elf z origami / 3d origami elf

Kochani,

Pięknie dziękuję za wasze wsparcie, dużą ilość odwiedzin i komentarzy pod ostatnimi wpisami. Ogromnie się cieszę, że podoba się Wam moja twórczość.

Zgodnie z obietnicą przychodzę z kolejną świąteczną pracą 😊 Tym razem jest to elf lub Bożonarodzeniowy skrzat z origami 3d

Pomocnik Świętego Mikołaja przysporzył mi nie lada trudu w wykonaniu. Ale po kilku nieudanych próbach wreszcie udało się osiągnąć sukces.

Co myślicie o świątecznym elfie? Je jestem z niego bardzo zadowolona i myślę, że będzie fajnie prezentował się przy choince 😘





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

31 komentarzy:

  1. To przeurocze skrzaty Moniczko :) Wciąż podziwiam Twoje umiejętności.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze elfy! :D Twoja pomysłowość chyba nie zna granic! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Przy choince będzie wyglądać wspaniale.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze są! Jak Ty to robisz w tym tempie? :D
    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne elfiki. Będą piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko! Ale Urocze są te skrzaciki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie!!! Aż mi sie Kochana Buzia cieszy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne elfiki. Perfekcyjnie wykonane :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, dzięki temu mogę poznać Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Będą cudnie wyglądać przy choince. :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe elfy!
    Masz niesamowite pomysły na prace z origami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny elf, będzie ślicznym akcentem na zbliżające się święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodziutkie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, these are amazing!! They are so beautiful!! I love them!! Thank you so much for stopping by my blog!! I'm happy to be your newest follower!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite jak zawsze. Wyobraziłam sobie choinkę udekorowaną jedynie ozdobami tego typu....:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czadowy!!! Niesamowita praca :)

    OdpowiedzUsuń