09 maja 2018

563. Filiżanki z origami / 3d origami tea cups

Kochani,

bardzo Wam dziękuje za ciepłe przyjęcie po powrocie 😘😘😘
Ostatnio wspominałam, że ze względu na brak czasu nie odwiedzałam bloga.
Oczywiście miały na to wpływ nie tylko sprawy osobiste ale też liczne prośby o stworzenie wybranych prac z origami.
Na zdjęciach możecie zobaczyć moje ostatnie tworki, które nomen omen pochłonęły wolne chwile.
Jest tego dość sporo 😉




Znane Wam doskonale filiżanki z origami, tym razem w wielu barwnych odcieniach 😊




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

23 komentarze:

  1. Cudne:) A te kolory aż przemawiają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Od razu zaczęłam się zastanawiać które zestawienie kolorystyczne najbardziej do mnie przemawia (wygrała filiżanka biało-różowo-zielona).

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Wszystkie są Prześliczne, Ale najbardziej podoba mi się Biało- Różowo - Seledynowa - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko jaka tęcza barw.
    Piękne filiżanki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te Twoje filiżaneczki. Podziwiam na blogu i na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! These are all so stunning!! I love the design and the colors!! So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła produkcja:) Śliczne są te filiżaneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No No to jak dobra herbatka u królowej;) super

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Widzę do wyboru do koloru! Wszystkie prezentują się ślicznie, to wygląda jakby ktoś przygotowywał się na herbatkową imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory i Twoje zdolności mnie oczarowały.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne i kolorowe filiżanki :) Szkoda , ze kawki nie można w nich wypić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała zastawa.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, można się nimi długo delektować choć zawsze pozostaną puste. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne! Do kompletu widzę jeszcze talerzyki i koniecznie jakieś pyszne ciastka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łoo matko! Nic tylko na kawę przy ciachu zaprosić sąsiadów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorowy serwis kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, skojarzyły mi się z kolorową karuzelą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny zestaw :-) Najbardziej ta w brązach mnie zachwyciła :-)

    OdpowiedzUsuń