23 maja 2018

569. Dostawa papieru

Witajcie mróweczki 😊

W ostatnim czasie miałam dużo pracy związanej z moim artystycznym zamiłowaniem, ale szykuje mi się jej co raz więcej.

Spójrzcie na zdjęcia.


Kilka tygodni temu otrzymałam zamówiony papier do moich prac. Dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionej firmy COPYNET, został on pocięty na mniejsze elementy.
Zobaczcie jakie równiutkie kosteczki z tego powstały. A ja dzięki temu zyskałam dodatkowy czas na tworzenie nowych dzieł.

Jeszcze raz dziękuje COPYNET za pomoc, a Was serdecznie zapraszam na ich stronę. Na pewno zajdziecie tam też coś dla siebie 😁





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

27 komentarzy:

  1. Już czekam na cuda, które powstaną z tych kartek

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju, to chyba pół ciężarówki :) gdzie to wszystko przechowujesz? to chyba na kilka lat wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! I can't wait to see what you create with all of the beautiful papers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile papieru! A jakie cuda z niego powstaną!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie się działo :)) Imponująca kolekcja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejciu, nigdy nie widziałam tylu kolorowych kartek papieru na raz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już widzę piękności, które z tego powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Cudowna ilość papieru!!! :D Musisz mieć chyba magazyn, żeby to wszystko pomieścić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem ilości tych równiutko pociętych "kosteczek".
    No to będzie się działo...

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko ile papieru! przyjemnej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponująca ilość karteczek,ale myślę że zmiana bardzo szybciutko w nowych pracach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ilość... robi gigantyczne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moniko! Ilość papieru imponująca, ładnie się prezentuje tak kolorowo - Pozdrawiam Cieplutko i Miłego tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. To się dopiero będzie działo:) Miłego tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Imponująca ilość! Miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile tego, zawrót głowy!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany! Podziwiam Cię kobieto!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita ilość karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tez tworze rozne cuda z origami modulowe ale takiego zapasu kartek jeszcze nie mialam =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Imponująca kolekcja. Czekam jakie cudeńka stworzysz z tych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń