09 stycznia 2023

881. Anioł z makramy / Macrame angel

Hej kochani, nie samym "papierem" człowiek żyje 🤣 czasem "musze bo się uduszę" wyjść po za ramy mojego ukochanego origami i wtedy w ręce wpada mi sznurek 🪢

I wreszcie w mojej pracowni powstaje coś zupełnie innego 🤯

Oto mój, w sumie pierwszy anioł z makramy. Dopiero z nią raczkuje, ale sądzę, że sie polubimy. 

Mam nadzieję, że Wam sie spodoba moja nowa praca.


Hey guys, sometimes I like to change origami to another form of crafts.  Then I pull the strings and create macrame works. This is my first angel.  I hope you like it.




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

3 komentarze:

  1. Cudny anioł, przepiękna dekoracja! Też poznaję sie powoli z makramą i wiem o czym piszesz, też ciągle czegoś poszukuję.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł zachwycajacy!
    Makram wciąga bardzo ...

    OdpowiedzUsuń