09 stycznia 2023

882. Niebieski paw z origami / 3d origami blue peackock

Kochani, jeszcze chwile temu wykonywałam dla was Bożonarodzeniowe ozdoby a tu jak w mgnieniu oka zmieniamy okazje i powstają pierwsze prezenty na #dzieńbabciidziadka👴👵❤️💕 

Tak właśnie, ten okazały, niebieski paw z błyszczącą kokardą już "poleciał" do Pani Kasi, która wręczy go swojej babci 😍 

Jeśli i Ty nie masz pomysłu co podarować tego wyjątkowego dnia, zapraszam 😊 razem stworzymy coś wyjątkowego 😍


My dears, just moments ago I made Christmas decorations for you and here we change occasions in the blink of an eye and the first gifts for grandmother and grandfather are created 👴👵❤️💕

That's right, this magnificent blue peacock with a shiny bow has already "flew" to Mrs. Kasia, who will give it to her grandmother 😍






Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

5 komentarzy:

  1. Zawsze jestem pełna podziwu do finezji i ilości pracy włożonej w składanie tych papierków. Tylko raz w życiu zdobyłam sie na zrobienie pracy tą techniką i więcej nie podjęłam wyzwania. Twój paw jest przepiękny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny paw w pięknej kolorystyce :) Super wygląda z tym piórkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny uroczo dobrane kolory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna praca piękne kolory i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń