16 lutego 2015

28. Kaczka Wielkanocna kurs na wykonanie / 3d origami easter duck tutorial

Hej,
Poniżej zamieszczam diagram, przy pomocy którego możecie wykonać kaczkę Wielkanocną. Jest on dość prosty, więc nie powinniście mieć żadnych problemów :D




Jeżeli nie posiadacie gotowych oczu, możecie je zrobić sami z małych kółek z czarnego papieru. Do przygotowania dzioba użyłam dwóch mniejszych o połowę modułów i złączyłam je ze sobą klejem.

Powodzenia!

P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

1 komentarz: