23 lutego 2015

31. Pokemon Marill z origami krok po kroku / 3d origami Marill tutorial

Witajcie,
Ostatnio rozpędziłam się z przygotowywaniem dla Was kursów z origami modułowego. Tym razem zamieszczam kolejny diagram. Pamiętacie bajkę Pokemony? Ostatnio udało mi się wykonać jednego z nich - małą wodną myszkę Marill :)


Chciałabym żebyście i wy spróbowali swoich sił. Pokemon jest bardzo prosty i szybki do wykonania. Uszy wycięłam z papieru, a ogonek zrobiłam z drucika, na końcu którego dokleiłam kulkę waty. Podzielcie się swoimi dziełami. Pokemon wykonany z modułów wielkości 1/32 kartki A4.


P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

*****************************************
 
Hey, today I give you another diagram. This time something less holiday, but very nice too. Do you remember Pokemon a TV story? Last time I managed to do one of them - small mouse Marill. I want you to try to do the same one. Is very simple and quick to make. Ears I made with paper, tail with thin wire and a ball of cotton wool.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

1 komentarz: