10 lutego 2015

25. Waza Lotos z origami / 3d origami lotus vase

Hej,
Dzisiaj podzielę się z wami moim ostatnim osiągnięciem - waza, wykonana techniką origami 3d w kształcie lotosu. Poniżej zdjęcia:


Poniżej w innych wersjach kolorystycznych:


Wazy wychodzą dość duże, ok 45cm x 45cm x 35cm, ale świetnie się prezentują na szafce lub komodzie. Korzystałam z tutoriala:


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

12 komentarzy:

  1. would love to see tutorial

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta waza! W każdej wersji kolorystycznej jest urzekająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za cuda , jestem w szoku , tylko papier a takie artystyczne dzieło <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie podoba ta pierwsza jest przesliczna tez zrobilam taka waze pracy bylo ogrom

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podoba ta pierwsza jest przesliczna tez zrobilam taka waze pracy bylo ogrom

    OdpowiedzUsuń
  6. lol ! Nie wiedziałam, że takie cuda można stworzyć tą techniką

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów, piękne prace.Ta pierwsza zapiera dech:) Ja popełniłam dawno temu dwa koszyczki i wiem ile to pracy. Nadal mam papier(głęboko schowany :) tak na wszelki wypadek. Pochłonęły mnie inne techniki, ale wciąż próbuję coraz to innych rzeczy. Trafiłam do Ciebie przez przypadek. Napisałaś komentarz u mnie na blogu http://bella-handmade.blogspot.com/ . I jak tu zajrzałam to wyjść nie mogę i już zostanę na długo, bo pięknie tu u Ciebie.Pozdrawiam serdecznie :)
    PS. A tak przez przypadek to ja też świętokrzyskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłaś Anetko :)

      Usuń
  8. możesz napisać ile dokładnie potrzeba modułów z podziałem na kolory? plissss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę, nigdy nie liczę ile potrzeba elementów, po prostu składam a jak zabraknie to dorabiam :) Zapraszam do zakładki tutoriale, tam znajdziesz schemat na wykonanie takiej wazy, wtedy może uda Ci się doliczyć ile tych modułów wychodzi :)

      Usuń