24 lutego 2015

32. Wakacyjny pingwinek z origami wzór do składania / 3d origami Sailor Penguins tutorial

Hej, hej,
Spodobało mi się przygotowywanie diagramów, dlatego zamieszczam dzisiaj kolejny. Pingwinek wykonany techniką origami modułowe jest moją ulubioną figurką. Wykonuje się go bardzo prosto.


Można stosować dowolną kombinację kolorystyczną. "Kapelusik" wykonałam metodą origami 2d z małej kartki papieru, złożonej w formie statku.

 
Pingwinek może być słodkim prezentem dla dziecka, jak również zabawną ozdobą wśród starszych. Zachęcam do wykonania własnego pingwinka. Podzielcie się swoimi dziełami. 


P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali. 
 
*****************************************
 
I think I like doing diagrams for you, so today I prepared another one. Origami modular penguin is one of my favourite. It's very simple to make. You can do it yourself in different coolours. If the diagram was useful, please leave a comment. Thanks :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz