21 grudnia 2015

179. Kolorowa misa na świąteczny stół / 3d origami bowl for friuts

Witajcie moi mili,

Świąteczny konkurs już za nami, jeszcze raz gratuluję nagrodzonym i mam nadzieję, że otrzymają swoje prezenty na święta. 


A skoro już o nich mowa, to nie mogło zabraknąć u mnie kolejnego świątecznego akcentu, który tak na prawdę... wcale nie jest do końca świąteczny.


Kolorowa miska na owoce wykonana z dużych modułów origami. Jam możecie zobaczyć na zdjęciach, prace z origami modułowego można wykorzystać bardzo praktycznie.


Moja misa fajnie prezentuje się z mandarynkami, których oczywiście nie może zabraknąć na święta. 



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

5 komentarzy:

  1. SUPER !
    Wszystkiego najlepszego na Święta, zdrowia i radości z chwil spędzonych z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW. pierwszy raz widze cos takiego! wiedzialam,ze origami jest niesamowite, ale nie wiedzialam,ze mozna wyczarowac, az takie rzeczy. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, nawet udało Ci się ja zrobić w świątecznych kolorkach , zastanawiam się tylko czy taka misa jest wytrzymała?

    OdpowiedzUsuń