14 grudnia 2015

176. Kwiatowo... z wazonikiem / 3d origami colorful vase

Cześć,
Nie tak dawno temu chwaliłam się wam wazonem z kwiatami, jaki wykonałam na prośbę jednej z obserwatorek bloga. Tym razem wracam do was z kwiatami, lecz wazonik inny...
 



Nie zanudzając, zapraszam do podzielenia się ze mną waszymi opiniami.

Przypominam również o trwającym konkursie KLIK

http://mikaglo.blogspot.com/2015/12/candy-mikaglo-origami-3d.html

Warto dołączyć do zabawy, gwarantuje super nagrody. 
Do losowania pozostało jeszcze tylko kilka dni :)

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

7 komentarzy:

  1. Super komplecik :)
    Taki wazonik też kiedyś zrobiłam ,ale bez kwiatów,niestety .
    Sam nie miał tego uroku co Twój komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko za miłe słowa, w planach mam jeszcze inne projekty, myślę że w niedługim czasie pojawią się na blogu :)

      Usuń
  2. Piękny, kolorowy wazonik. Kwiaty są rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kwiaty i jeszcze fajniejszy wazonik :)

    OdpowiedzUsuń