30 grudnia 2015

185. Pastelowy łabądek origami / 3d origami swan in pastel colors

Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad wykonaniem jakiejś pracy origami w jasnych kolorach.
A wszystko to za sprawą paczki kolorowego papieru w jasnych odcieniach jaki otrzymałam od przyjaciółki... tak bez okazji. Była na zakupach i na jednej ze sklepowych półek w oko wpadł jej właśnie taki zestaw... a znając moją pasję postawiła zrobić mi niespodziankę.


 Już jakiś czasz borykam się ze sposobem wykorzystania takich kolorów.


A dziś do głowy wpadł mi właśnie nowy pomysł, którego jeszcze nie było na blogu. Z pastelowych odcienie postanowiłam wykonać serię łabędzi. Na pierwszy rzut wybrałam kolorowy, ale będą kolejne :)


Obserwujcie mojego bloga, a już wkrótce pojawią sie nowe prace :)

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

3 komentarze: