19 maja 2018

567. Łabędź z origami / 3d origami swan

Kochane mróweczki,

bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Witam również gorąco nowych obserwatorów, którzy dołączyli do naszego grona, mam nadzieje, że zostaniecie ze mną na dłużej 😊


Dzisiaj będzie standardowo. A może jednak nie tak do końca...
Na tapecie łabędź w biało-pomarańczowych kolorach. Niby standardowa i najbardziej kojarząca się z origami praca a jednak na jej temat może powstać wiele wspaniałych i różnorodnych wariacji.
Szykujcie się kochani, bo wkrótce pojawi się sporo takich łabędzi. Mam nadzieję, że będą one dla Was sporym zaskoczeniem.





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

23 komentarze:

  1. Piękny łabędź :) Podoba mi się ten zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten łabądek. Cudnie wygląda to połączeni bieli z pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wow, this is amazing!! What a stunning swan!! It's so gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny :) Zawsze mi się taki łabądek marzył

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy ten labadz, pozdrawiam i czekam na nastepne

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny, dostojny elegancik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest w tych wiosennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki radosny łabądek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio poczyniłam z synem proste origami na technikę i udało mi się zrobić buldoga. Jej jakie to jest trudne, naprawdę podziwiam piękne prace tworzysz :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miluśki łabądek, od razu buzia się uśmiecha.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały, bardzo elegancko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada pieknie w takiej energetycznej odslonie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny, cudowna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moniko! Przepiękny łabędź, Mam podobnego tylko biało-czarny, Uwielbiam Łabędzie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful origami swan, Mikaglo!!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniczko, przepiękny ten łabędź i kolory bardzo do niego pasują.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny wspaniale sie prezentuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny łabędź, super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki dostojny! Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń