17 czerwca 2018

578. Waza Lotos z origami / 3d origami vase

Hej 😊

Bardzo dziękuję kochani, że nadal ze mną jesteście, odwiedzacie mojego bloga, komentujecie, wspieracie swoją obecnością. To wiele dla mnie znaczy.


Otrzymałam od Was sporo pytań w ostatnim czasie dotyczących wazy z origami w kształcie kwiatu lotosu. Kurs na jej wykonanie znajdziecie w zakładce TUTORIALE.
Jeśli chodzi o czas to ciężko go tak dokładnie określić. Jeśli macie poskładane moduły (tak jak ja zazwyczaj) to samo wykonanie nie zajmie bardzo dużo czasu. Dla wprawionego modułowicza to zaledwie kilka godzin. Ja niestety zawsze rozkładam swoją pracę na kilka etapów, gdyż po prostu nie mam jak poświęcić od razu na to kilku godzin pod rząd. Są też przecież inne obowiązki. Jak widzicie na załączonych zdjęciach tak też to można robić. Zachęcam!





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

19 komentarzy:

  1. Wow!!Piękna, jak z krainy baśni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te wazy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, niezwykłej urody waza! Przepięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna, ale to z jaka lekkością napisałaś, że poskładanie jej zajmuje zaledwie kilka godzin...ja bardzo cenię wielogodzinną, staranną pracę i wiem co to jest i pewnie każdy twórca wie co naprawdę kryje się za tymi "zaledwie kilkoma godzinami" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Kolejna Cudowna rzecz jaką zrobiłaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! This is so artistic and stunning!! The design is amazing!! It's gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten wazon!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita :) I w bardzo fajnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna i urzekająca praca, a te - zaledwie - kilka godzin składania to tak naprawdę ogrom wspaniałe "roboty" Podziwiam prfekcję i staranność:-)

    OdpowiedzUsuń