06 sierpnia 2018

594. Wazon z origami 3d / 3d origami vase

Hej kochani 😘

Jak samopoczucie po weekendzie?
Te pierwsze dni nowego miesiąca zleciały mi niesamowicie szybko, aż z braku czasu nie zaglądałam do was i nic nie publikowałam. Postaram się to jednak szybko nadrobić, bo nagromadziło się trochę prac 😃

A dziś jedna z nich 😀


Wazonik w soczystych zieleniach. Co myślicie o takim połączeniu kolorków 😋




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

11 komentarzy:

  1. Piękny wazonik i w formie i kolorach! Pozdrawiam znad Bałtyku:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wazonik w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Jest Przeuroczy - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! It's so gorgeous!! I love the beautiful design!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny w tych kolorkach!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje połaczenie kolorystyczne za każdym razem są strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń