17 września 2018

604. Bombki z origami / 3d origami christmas baubles

Cześć,

Kochani, witam Was po dłuższej nieobecności. Spokojnie to nie koniec mojej przygody z rękodziełem. Nawał pracy spowodował brak czasu na inne zajęcia. Ale nie odpuściłam przy tym mojego ukochanego origami. Wręcz przeciwnie. 

Nastał wrzesień, więc co roku o tej porze zobaczyć u mnie mogliście sporą ilość dekoracji i przedmiotów związanych z powrotem do szkoły. Tym razem niestety musiałam to odpuścić od razu przechodząc do zbliżającego się sezonu bożonarodzeniowego. Tak, tak... wiem, że do świąt jeszcze trochę czasu ale niektórzy chcą się przygotować z wyprzedzeniem.

I tak powstało pierwsze 16 bombek z origami. Różnorodna kolorystyka. 


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

15 komentarzy:

  1. Piękne bombki Moniko.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko! Przepiękne są te bombki, Ta fioletowa Najpiękniejsza - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombeczki Moniko :) Cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombki. Mnie najbardziej przypadła do gustu żółto-brązowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc pięknych bombek stworzyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bombkowa rodzinka . Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! I to od razu hurtem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorowe ojej a ja nawet jeszcze o ozdobach nie myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń