20 października 2018

616. Anioł z origami / 3d origami angel

Wyobraźnia gości odwiedzających mojego bloga nie zna granic. Z czego szczerze mówiąc bardzo się cieszę. Często prosicie mnie o wykonanie przeróżnych przedmiotów, na które ja sama na pewno bym nie wpadła. 

Tym razem do mojej pracowni zawitał pomysł na wykonanie anioła z origami
Niby prosta praca, ale nie tak do końca. Wytyczne zamawiającej były bardzo konkretne. Na szczęście w internecie można znaleźć wiele przydatnych porad i oczywiście wśród koleżanek z tej samej "branży". Bardzo dziękuję Monice J. za inspirację z jej pracy.







Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

18 komentarzy:

  1. Piękny! Ślicznie wykonany aniołek. Rzęsy rewelacyjne:)))
    Podziwiam Twoje zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko! Wspaniały Anioł - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Jedyna ! Toż to prawdziwy Anioł ! Podziwiam za kreatywność :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł. Sam anioł przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko, anioł jest przecudny :) Ależ zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam na szybko, że to "anioł z rogami" ;)
    Fajnie sobie poradziłaś z wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny anioł. Można prosić o schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioł jest przepiękny. Jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny, śliczny anioł!!!Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzowska praca!!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity Aniołek, aż bije od niego blask :)

    OdpowiedzUsuń