28 listopada 2018

636. Zabawa z modeliną

Hej kochani,

Mała odskocznia od origami
Jak w temacie, dzisiaj pokażę kilka prac z modeliny


Uwielbiam próbować różnego rodzaju rękodzieła. Tym razem w moje ręce wpadła modelina, dlatego postanowiłam ją wykorzystać i spróbować swoich sił w lepieniu. Jak widzicie na załączonych zdjęciach rewelacji nie ma, ale jak to mówią początki nie należą do najłatwiejszych. Na pewno będę podejmować kolejne próby a o ich efektach będziecie informowani na bieżąco 😊




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

5 komentarzy:

  1. Moniko! Bardzo Piękne prace , Misiaczek mi się bardzo podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Misiek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadanie odskoczni ot tego, co robi się na co dzień jest świetną opcją :)
    Zapraszam do mnie do udziału w zabawie Podaj Dalej :)
    http://niezchin.blogspot.com/2018/11/podaj-dalej-42018-kto-chetny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaczek jest śliczny ;-) Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń