26 stycznia 2019

648. Filiżanka z kwiatami z origami / 3d origami tea cup

Witajcie kochani,

Trochę późno, ale dopiero teraz udało mi się znaleźć wolną chwilę na publikacje pierwszego w tym roku wpisu. Poprzedni rok zakończył się dla mnie bardzo dobrze. Zaszło w moim życiu wiele zmian, dzięki czemu zmieniło się ono o 180 stopni. Na szczęście moja pasja nadal mi towarzyszy i mam nadzieje, że brak czasu nie pozwoli mi się z nią rozstać. Postaram się wyodrębnić choć chwilkę by stworzyć coś nowego z papieru i podzielić się z Wami moimi pracami.

Oto jedna z nich:


Filiżanka z origami zdobiona kwiatami ze wstążek.




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

8 komentarzy:

  1. Jaka niebieściutka! Bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej przecudnej urody filiżaneczka ze spodkiem codziennie cieszy moje oczy "na żywo" :) Jest prześliczna! Jeszcze raz dziękuję Moniczko i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna filiżanka ,a dzięki kwiatkom nabiera dodatkowego uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Filiżanka jest super i w dodatku niebieska!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna filiżanka, codziennie ją podziwiam u Celestial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutka filiżanka. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń