20 sierpnia 2020

739. Kot z origami / 3d origami cat

 Cześć,

Oczywiście, że letni okres sprzyja mojej mniejszej aktywności na blogu a co za tym idzie i w pracowni. Na zewnątrz jest tyle zajęć do wykonania, że po prostu brakuje czasu by pogodzić wszystko ze sobą. Ale jeżeli mam choćby chwilkę to w pełni wykorzystuje ją na moje hobby 😊

Tym razem to Pani Agnieszka zmobilizowała mnie do działania. Za jej sprawą powstał taki właśnie kotek.

Miał być choć trochę podobny do pierwowzoru 😃 


Pierwsza myśl - to będzie nie lada wyczyn!

Ale podsumowując moje starania stwierdzam, że udało się wykonać tę pracę na takim poziomie, jaki zakładałam. Kotek ma odcienie, choć trochę zbliżone do oryginału. Na szczęście zadowolenie Pani Agnieszki wynagrodziło moje wszelkie obawy. A Wy co myślicie? 




A to już spotkanie dwóch "tygrysów" 😊 Chyba przypadli sobie do gustu


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

6 komentarzy: