01 listopada 2020

742. Anioł z origami / 3d origami Angel

 Wracam!

Kochani jestem. Po dłuższej nieobecności powracam z nowymi siłami i zapasem energii do tworzenia. Obecna sytuacja nie napawa optymizmem, ale ja odcinam się od tego wszystkiego. Nie będziemy poruszać tematów koronawirusa czy strajków kobiet. Tu ma być przyjemnie i spokojnie. Ten blog powstał dla szerzenia mojej pasji a nie zbędnych dyskusji. Zatem przejdźmy do konkretów 😉

Dziś jest szczególny dzień dla nas wszystkich. Oddajemy hołd i pamięć naszym bliskim zmarłym jak również osobom, które podziwiamy i szanujemy, a których już z nami nie ma.

Aniołek, którego wykonałam z origami powstał na zbliżające się święta Bożego Narodzenia, ale myślę, że idealnie wpasowuje się również w dzisiejszy dzień. 








Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

8 komentarzy: